ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Ο καταναλωτής υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει προσεκτικά χωρίς να καταστρέψει τη συσκευασία και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ύπαρξη των εξαρτημάτων που περιγράφονται σε αυτή. Σε περίπτωση που διαπιστώσει εξωτερικά, λειτουργικά ή αισθητικά ελαττώματα, δικαιούται να υπαναχωρήσει ή να επιστρέψει το προϊον στην αρχική του συσκευασία και να λάβει ένα καινούριο. Το ΕΠΙΠΛΑ ΜΑΡΚΑΤΗΣ υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με νέο.

ΕΛΕΓΧΟΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ – ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Λόγοι επιστροφής και αντικατάστασης προϊόντος με καινούριο είναι οι ακόλουθοι:

1. Να έχει παραδοθεί άλλο προϊόν από αυτό που αναγράφεται στην αρχική παραγγελία λόγω λάθους στη διαδικασία, την τιμολόγηση, την αποστολή, ή αν στα προϊόντα προκλήθηκαν ελαττώματα κατά τη μεταφορά, όταν αυτή γίνεται από συνεργεία της εταιρίας ή από μεταφορική εταιρεία του συνεργαζόμενου δικτύου. Σε περίπτωση μεταφοράς μέσω πρακτορείου επιλογής του πελάτη και εφόσον τα προϊόντα έχουν παραδοθεί σε άριστη κατάσταση στο πρακτορείο της επιλογής του πελάτη την ευθύνη φέρει το αντίστοιχο πρακτορείο μεταφορών.

2. Σε περίπτωση που αποδεδειγμένα υπάρχει αστοχία υλικού ή κατασκευαστικό λάθος / ελάττωμα για τα οποία φέρει την ευθύνη ο κατασκευαστής (για να διαπιστωθεί το κατασκευαστικό ελάττωμα και να γίνει η αντικατάσταση των προϊόντων, ο πελάτης υποχρεούται να μας αποστείλει φωτογραφίες σε ψηφιακή μορφή μέσω email στο info@markatishome.gr)

3. Κατά τη παράδοση το προϊόν έχει συσκευασία κατεστραμμένη ολοκληρωτικά ή μέρους αυτής (στη περίπτωση αυτή ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί τη παραλαβή του προϊόντος από τη μεταφορική εξαρχής και να ζητήσει αντικατάσταση από την εταιρεία μας κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας).

4. Σε περίπτωση που το υπό επιστροφή προϊόν έχει αποσταλεί με μεταφορική ή courier του επιλέχθηκε από τον καταναλωτή, θα πρέπει να επιστρέψει το προϊόν αυτό και πάλι στην έδρα μας με την ίδια μεταφορική εταιρεία, ακόμη και σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος.

Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος στα ΕΠΙΠΛΑ ΜΑΡΚΑΤΗΣ μόνο στις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα ή έλλειψη ιδιότητας η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με τα ΕΠΙΠΛΑ ΜΑΡΚΑΤΗΣ και η μεταφορά πραγματοποιείται με μεταφορική που θα υποδείξει τα ΕΠΙΠΛΑ ΜΑΡΚΑΤΗΣ.

Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη και στην αρχική τους συσκευασία αμοντάριστα. Τυχόν υπέρμετρης καθυστέρησης εκ μέρους του καταναλωτή της επιστροφής των προϊόντων σημαίνει αυτοδικαίως απώλεια του δικαιώματος αντικατάστασης και αποδοχής των προϊόντων ως έχουν. Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και την πλήρη συσκευασία του σε άρτια κατάσταση (‘as new’).

Πριν από κάθε επιστροφή προϊόντος, θα πρέπει να προηγηθεί επικοινωνία με το κατάστημα ΕΠΙΠΛΑ ΜΑΡΚΑΤΗΣ στο 2310848605 ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας του διαδικτυακού τόπου www.markatishome.gr.

Σε κάθε περίπτωση η επιστροφή και αντικατάσταση είναι εφικτή υπό τις κάτωθι προϋποθέσεις:
– να επικοινωνήσετε την ίδια μέρα ή την επομένη εργάσιμη ημέρα της παραλαβής με το τμήμα υποστήριξης της εταιρείας μας για γνωστοποίηση του θέματος που έχει προκύψει
– να μας αποσταλούν φωτογραφίες σε ψηφιακή μορφή μέσω email στο info@markatishome.gr )
– το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί και να μην έχει μονταριστεί / συναρμολογηθεί
– το προϊόν να συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ)
– η συσκευασία των προϊόντων να είναι αυτή που κανονικά συνοδεύει το προϊόν μαζί με τα εξαρτήματα και τις οδηγίες συναρμολόγησης και να είναι σε άριστη κατάσταση

Συγκεκριμένα:
– Στην περίπτωση που κάποιο είδος που παραλάβατε είναι ελαττωματικό μπορείτε να αποστείλετε το προϊόν χωρίς έξοδα αποστολής αρκεί να ακολουθηθεί η ίδια διαδικασία επιστροφής με τη διαδικασία μεταφοράς. Εάν ο καταναλωτής επέλεξε να παραλάβει το προϊόν με μεταφορική εταιρεία της δικής του επιλογής, υποχρεούται να το επιστρέψει με την ίδια μεταφορική εταιρεία. Εφόσον το προϊόν εμφανίζει κάποιο κατασκευαστικό ελάττωμα, το αντικαθιστούμε , το συντομότερο δυνατόν και άνευ εξόδων για τον καταναλωτή (με την επιφύλαξη πάντα της ύπαρξης διαθεσιμότητας) με εξαίρεση προϊόντα που καλύπτονται από εγγυήσεις τρίτων όπως από τον κατασκευαστή του προϊόντος ή τον εισαγωγέα, οπότε θα πρέπει να αποδεχτεί και αυτός την επιστροφή και αντικατάσταση.

– Στην περίπτωση που σας στείλαμε λάθος προϊόν, σας το αντικαθιστούμε με το ορθό και αναλαμβάνουμε κάθε κόστος μεταφοράς, παλιού και νέου προϊόντος.

Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση, άλλως υπαναχώρηση από την συναλλαγής εφόσον ο πελάτης το προτιμήσει, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από τα ΕΠΙΠΛΑ ΜΑΡΚΑΤΗΣ θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη.
Η επιστροφή του προϊόντος από τον πελάτη προς τα ΕΠΙΠΛΑ ΜΑΡΚΑΤΗΣ, θα πραγματοποιείται εντός εύλογης προθεσμίας και κατόπιν επικοινωνίας με το τμήμα πωλήσεων της εταιρείας μας.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλειπή τα ΕΠΙΠΛΑ ΜΑΡΚΑΤΗΣ διατηρεί το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον καταναλωτή έναντι του χρηματικού ποσού που θα καθοριστεί από την κατάσταση των προϊόντων και να προβεί μονομερώς σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του καταναλωτή.